HOW TO LODGE A COMPLAINT?

Апеляція (спірне питання) – згода заявника з діями органу з оцінки відповідності щодо ухвалених рішень, заява про порушення правил і умов проведення процедур з оцінки відповідності, а також оскарження інших дій ТОВ «Імпрув Медікел», що стосуються оцінки відповідності, якщо вони призвели до порушення прав та інтересів заявника.
Скарга – вираження невдоволення з організації, пов’язане з її продукцією чи самим процесом розгляду скарг, там, де явно або неявно очікують відповіді.

[vc_row][vc_column][foundry_modal icon=”” button_text=”Submit an appeal” image=”173″]

Ваше имя (обязательно)

Мобильный телефон (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

[/foundry_modal][foundry_alert_block type=”danger”]Аppeal claim (a matter of dispute) — consent of the applicant with actions of the authority responsible for the assessment of compliance in respect of taken decisions, application concerning infringement of rules and conditions of performance of compliance assessment procedures as well as  appeal concerning other actions of the «Improve MEDICAL LLC» related to  the  compliance assessment, if they caused breach of rights and interests of the applicant.[/foundry_alert_block][foundry_modal icon=”” button_text=”Make a complaint” image=”173″][vc_empty_space][/foundry_modal][foundry_alert_block type=”danger”]Complaint — expression of discontent in respect to the organization related to its products or the process of the complaint investigation where answer is anticipated express or implied.[/foundry_alert_block][/vc_column][/vc_row]