Подати скаргу
Апеляція (спірне питання) – згода заявника з діями органу з оцінки відповідності щодо ухвалених рішень, заява про порушення правил і умов проведення процедур з оцінки відповідності, а також оскарження інших дій ТОВ «Імпрув Медікел», що стосуються оцінки відповідності, якщо вони призвели до порушення прав та інтересів заявника.
Скарга – вираження невдоволення з організації, пов’язане з її продукцією чи самим процесом розгляду скарг, там, де явно або неявно очікують відповіді.

Порядок розгляду запитів на надання інформації, апеляцій і скарг.

КОНТАКТИ

IMPROVE MEDICAL LCC

вул. Ризька, 8а, офіс 110

м. Київ. Україна, 04112

E-mail: info@improvemed.com.ua

Skype: improvemedua@gmail.com

Тел. +38044 355 50 30

Моб. +38073 355 50 30

(WhatsApp, WeChat, Viber, Telegram)

НАШІ ПОСЛУГИ

Реєстрація медичних виробів в Україні

СЕРТИФІКАЦІЯ ЯКОСТІ ISO 9001

СЕРТИФІКАЦІЯ ЯКОСТІ ISO 13485